Bende 21+2 deyim canım. Benimde bebeğim geçen haftalarda çok hareketliydi ama bu hafta durgun, bazen hareketlerini vajinamda falan hissediyorum muhtemelen pozisyon değişikliğinden çok fazla hissetmiyoruz. Kalp atışını duyduğuna göre sıkıntı yoktur diye düşünüyorum kendini de bebişini de strese sokma. Bazen çok fazla bazen az hissedebiliyoruz