Valla kime gidersiniz bilmem ama devlet hastanesinde çok zayıf kısa boylu Bi doktor vardı sanırım ismi Filiz idi. Onu asla tavsiye etmiyorum. Panik atak hastası oldum onun yüzünden. İlk gece sıkıntı yaşadım kanamam durmadığı için acile gittim ve iğne vs vurmadan uyuşturmadan 4 dikiş attı. Yalvardım iğne yap uyuştur diye ve yapmadı. Çektiğim acıyı bir ben bilirim bir Allah.. Aylarca kendime gelemedim o kadın yüzünden. Şu anda bile sırf o travma yüzünden normal doğum korkum var..