Ekim sonu Kasım başı gibi gelecek oğlum inşallah dolayısıyla kış ayında doğuyor yavrum. Kisliklari kaç aylık almalıyım 0-3 ya da 0-6 mi almaliyim bebekler hızlı büyüyor diyolar yonlendiirirseniz sevinirim anneler çünkü liste yapmaya başladım aylarını yazarak alacağım karışıklık olmasın diye. Almamı onerdiginiz birşey varsada , şunu iyi ki almışım dediğiniz birşey varsa yazar mısınız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻