Tgbaktas canım korkma aynı şeyleri bende yaşadım 42 günlük olduk doğumundan 2 gün sonra yoğun bakıma alındı cep değeri bizim çok yüksekti hatta daha kötüsü sepsis olmuştu bebeğim ve doktorlar ilk defa bu kadar yüksek gördüm dedi. 11. Günde çıkışı yapıldı çok şükür rabbime endişe etme boş dua et dualarımız senin ve bebeğine ne zaman aklıma gelse hep dua ediyorum yoğun bakımda yatan bebeklere. İnşallah sende yavruna tez zamanda kavuşursun.. Üzümemek elde değil ama kendini başka şeylerle meşgul et sütün kesilmesin. Sana şuan çok ihtiyacı var ve sütüne..