Hzn53 Kızlar yaklaşık iki haftadır karın ağrısıyla beraber isalim yani yediğim karnımda durmuyor normalde son ayda kabız olunuyormuş bende tam tersi normal mi acaba yoksa bi sorun var mı
uckedibirbebek Hzn53 ben de son haftalarda ishal oldum. Hatta hamileliğimin tamamını kabız geçirip son hafta ishal oldum
Sinmalts Hzn53 bende ishal i doğum belirtisi olarak biliyorum rabbim sağ salim kucagina almayı nasip etsin
Hzn53 uckedibirbebek kaçıncı haftada doğurdun canımm. Bide ben isal oluyorum ya bebeğin kilo almasını etkiler mi
uckedibirbebek Hzn53 38+3 te doğum yaptım. Yok hayır etkilemez🥰 ama siz bol bol su için. İshal maalesef vücuttaki suyu çok fazla harcıyor. Siz vücudunuzun su ihtiyacını karşılayın, bebek zaten yediklerinizden alması gerekeni alıyor