zeynosunannesiiiii hamilelikte hiç belirti olmaması normal mi bulantı falan yok göğsüm bile dolgunlasmadı hassasiyet falan yok normal mi sizce 🥹
gulsuayan zeynosunannesiiiii olabilir canım ilerleyen haftalarda başlar başlamasa bile kolay bir hamilelik dönemi geçireceğini gösterir ne güzel 😄
Necmiyee zeynosunannesiiiii merhaba benim de hiç belirtim yoktu hatta doktora ısrarla sordum benim ne başım dönüyor ne midem bulanıyor ters giden bişey olmasın diye doktorum da sen çok şanslısın o zaman dedi hergün kapımı aşındıranlar var midem bulanıyor diye dedi. Çok şükür 16+3 olduk hala da bir sıkıntım yok çok şükür sadece dünden beri iştahım arttı
Deletedmom83940 zeynosunannesiiiii her gebelik aynı değil canım 6. haftama girdiğim güm başladı bulantılarım şanslısın bence keyfini çıkar 🌺
Msfidash zeynosunannesiiiii her kesde ayni durum olacaq diye bir hal yok 😅 normal hem kontrol ichin zamanla ultrasona gideceksin 🤲😇
Umay255 zeynosunannesiiiii benim de bulantı yok kuzum ama uykum var bide göğsüm agriyo 🥰 annesi daha yeni
Esmk zeynosunannesiiiii benim ilk hamileliğimde karnım olmasa ben bile inanmazdım hamile olduğuma 😄 resmen bedelli askerlik gibi hamilelik geçirmiştim
aslhankrhan94 zeynosunannesiiiii Benim 9.hafta başlamıştı belirtilerim. Birde belirti olmak zorunda değil ki canım ya. Eltim 9 ay boyunca ne ağrı ne bulantı çekmiş 🤔