Layl Rumeysaasgin merdiven inip çıkıcam birazdan nst’de sancım çıktı ama açılma yok doktor geri gönderdi 8′de yine gel dedi bana
EmirinBusrasi Layl nstde ne zaman sancin çıktı canım? 37 haftalikken falan nst oldunmu cikmismiydi ? Ben 37 haftaligim bugün nst oldum ama ne sancı çıktı ne bisey moralim bozuldu resmen tık yok 🥺
prens_annesii Canım normalde drlar nişan gelince hastaneye gitmemizi öneriyorlar . Benim geldiğinde gitmiştim bebeğimin suyu bitmiş dediler hemen doğuma aldılar git ihmal etme sağlıkla gelsin inşallah…
Layl prens_annesii amin Allah razı olsun benim nişan geldi gittim suyuma baktılar normal dedi şimdi tekrar gidicem hastaneye bakalım ne diyecekler
Melek63 Layl Benim salı günü nişan gelmişti doğum pazar günü oldu. Sancılar sıklaşmayana ve suyunuz gelmeyene kadar hastaneye gitmeyin bence. Gereksiz müdahele yapmasınlar
Layl EmirinBusrasi yok moralini bozma bence ben 38+4′üm şu an en son 36. Haftada geldim kontrole beni nst’ye hiç almadılar bu hafta başı gittim pazartesi nst’ye girdim birşey çıkmadı bugün tekrar girdim sancı çıktı senin haftan normal zaten sıkıntı yapma kendini
user124578 Layl nişanım gelip 18 gün doğurmadım 18. Gün de sancım geldiği için değil sezeryan olduğum için doğurdum o yüzden bence sancı gelene kadar bekleyin 🥰
Layl Zuleyhakazan bende bugün ilk defa gördüm kahve rengi bir akıntıydı hani adet olunca ilkten leke gelir ya benimde öyle oldu zaten görünce hemen anladım. Ama şu an minik minik çok açık pembe şeklinde geliyor
EmirinBusrasi Layl ayy ne biliyim kuzum ya 41leri falan görmek istemiyorum 😵💫🥺 38 39 da dogurayim istiyorum ama kısmet 🤷♀️ inşallah çok geç gelmez yada suni sancı falan almam
Layl EmirinBusrasi en güzel en doğru zamanı onlar biliyorlar hayırlısı de Allah büyük biliyorum sabırsızlanıyorsun 🐣
Suleermz Layl valla sancı gelip gelip gidiyor açıkçası belden başlıyor hafif hafif kasıklara geldiğini hissediyorsun zaten karnın taş gibi oluyor ama ben hala doğuramadim 🥲