2148 Evet bugun minigimi daha iyi gördüm cinsiyette hic bir degisiklik yok kızımız oluyor şükür rabbime ama fiyat çok ben şok oldum ya
aslansmommm 2148 çok güzel hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻 bizde iki hafta sonra gideceğiz detaylıya inşallah güzel haberler alırım bende 🥰 750 tl dedi bana da doktor fazla baya malesef 🤷🏻♀️
Cigdemm1 2148 bizde cuma günü girdik 350 tl verdik takipli hasta olduğumuz için normal fiyatı sanırım 500 tl idi
Esra_Anne 2148 açlık tokluk önemli acaba öyle bişey söyledi mi doktorunuz öncesinde bide kesin cinsiyet söyleniyor mu
Esra_Anne 2148 o zaman önemli değil cinsiyeti kesin söylüyorlar mı peki bende haftaya gideceğim de daha cinsiyeti öğrenemedik 😬
Merveberill 2148 bende dün girdim detaylı ultrasona oğlumuz olacak bizimde değişmedi cinsiyetimiz herşey yolunda çok şükür bir sorun çıkmadı 750 TL ye yaptırdık bizde