Zey1- Arkadaşlar merhaba evde is yaparken birden sanki cis yapıyormuş gibi bi akıntı oldu . Pecetem ıslandı bu amniyon sıvısı midir ?
Demirssmomm Zey1- Eczanelerde turnusollu ped satılıyor. %100 sonjç vermeyebiliyor ama alıp deneyebilirsiniz
Zey1- kahvesever__ peçete koydum peçete ıslandı tekrar koydum o da ıslandı suan da durdu . Amniyon sıvısı değildir dimi
Kubra2110 Zey1- olabilir benim de 40. Haftamın ilk gününde az az gelmişti ve doktora gittim hemen test gibi bir şey yaptılar amnion sıvısıymış hemen doğuma girmiştim
Merve6494 Zey1- evet canım bekleme sakın doktora git hadı hayırlı haberle dön buraya sakin ol nefesini kontrol et bizede dua et inşallah kolaylıkla dogurursun
Zey1- Mszrn9678 akıntı degil su gibi . Hic sancı vs de çekmedim . 5 e randevu aldım . Yani ıslanıyor peçete. Normalde böyle hic olmazdı . Sanırım amniyon sıvısı
Fatma0090 Zey1- pecete katma Bi bak pijamana kadar ıslanırda ve duruyorsa az azda olsa geliyorsa suyun kuzum daha sonra da birden hepsi geliyor kiminin hemen kiminin Bi kac gun sonra geliyor hastaneye gitmelisin ve su kokusuz olur
Bsragktss Nişan geldiyse korkma ama suyun geldiyse hemen doktora gidilmesi gerekiyor gebe okulunda demişlerdi