Babysharkdutdutdut ben özellikle sordum 6 önemlimi bi sorun olarak görebilirmiyim diye tek basına önemi yok elinizde test var sınır da 6.5 dedi ama nift olmasaydı şüphede kalır belki test isteyebilirdim dedi usg yapan doktor önemsiz diye belirttiği için üstelemedim kendi doktorum da sonuçların temiz dedi ense kalınlığı 6 çıkmış dedğim de de ikili test haftasında o bulguya bakıyoruz bu haftalar da normal anormal bi durum yok dedi bir de tek basına bi anlam ifade etmiyor başka bulgular da gerekliymiş o nedenle bende ustlenedim daha doğrusu youtbdan da izledim 6.5 7 20 hafta sonrası ölçümlerde sınır olarak gösteriliyor bazen ödem de olabiliyor ya da pozisyondan kaynaklıda olabiliyor kafana takma canım