Arkadaşlar 6 gün önce sezeryan doğum yaptım bu 4. Sezeryanım diğer dikislerim kendi eriyendi bu aldırmalı dikiş sağ tarafında kızarıklık ve yanma oluyor son iki gündür ve bir yerinde küçük bir akıntı var çok az arada geliyor pazartesi dikiş aldırmam gerekiyor nasıl olacak bilmiyorum ve normal dikiş neden yaptılar hiç anlamadım