Merhabalr 5 haftalık hamileyim. Tüp bebek yöntemiyle çift embiriyo koyulmuştu . 5 mayısta kan değerim 504 dü sonra test yaptırmadık keseyide kalp atışınıda duymaya 16 sında gidicektik. Gece aniden bulantı ve ishal oldu sonra kanamam oldu kiremit renginde aşırı değildi ama ayağa kalktıkca akan cinsten 1 gün kadar sürdü. Serum ve proluton iğne vuruldum. 1 günün akşamı kahverengi sarımsıya döndü. Şuan koyu kahve olarak geliyor. Doktor keseyi göremedi kanama varken çünkü erken olduğunu söyledi. Korkuyorum sizce bişey olmuş mudur ? 2 kere düşük yaptım onlarda daha yoğundu bunda sanki daha çabuk kesikdi. Kiremit rengindeydi kanamam sonradan kahverengi telve gibi geliyor pütürlü olarak korkuyorum