Aysenes2702 Areninannesiii hadi gözün aydın sağlıkla mutlulukla al kucağına inşallah bende 16 Mayıs’ta sezeryan olacağım inşallah araamizda 3 gün var😁🌼🥰
Seyturak Areninannesiii yaa eşimde 19 mayısı istedi 19.05 olsun koyu Galatasaraylı kendisi😀 ama doktorumuz 23ünden sonra olması daha iyi olur dedi vazgeçtik tabi. Hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alın kucağınıza 🌺
dnz_dnz Areninannesiii hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌼 bayrama denk gelmesi de ayrıca güzel olmuş. Benim de 27 Mayıs inşallah 💕
Selindrellaa Areninannesiii eğer doktorum gitmezse biz de 19u istiyoruz 20si demişti ama eğer giderse 18ine çekecek bakalım yarın belli olacak 😂🥰
Areninannesiii Seyturak benim doktorda 20 mayıs dedi madem oyle 19 olsun dedim tamam dedi o şekilde anlaştık hayırlısı olsun seninde sağlıkla gelsinler insallah 🙏💜
Selindrellaa Areninannesiii inşallah canım benim teşekkür ederiz hepsi sağlıkla gelsin 🥰 çok güzel tarih 😍