Syesll Merhaba ben 31 haftalık gebeyim bebeğimin bobreklerinde sıvı toplanması var benim gibi bu durumu yaşayan başka hamisler var mı strese girdim ne yapacağım bilmiyorum
Ikrasmom1 Canım bizim de detaylı ultrasonda söyledi doktor aynısını henüz gelişme aşamasında olduğu için doğana kadar düzelebilirmiş ama doğumdan sonra mutlaka kontrol edilmeliymiş