EcemGltekin Merhabalar kızlar ikili test sonucuna göre cinsiyet tahminleri doğru çıkıyormu bilen varmı Beta hcg 50 altı olunca etkek üzerinde olunca kız dıyorlar dogrulugu varmı acaba ?
ozdenarda EcemGltekin benm 47 ckti hcg degerim ikili testen once doktor kiza benzetmisti bir hafta snra baska doktora gttim erkek dedi bende tuttu bakalm smdilik🤗
EsraT Benimde az önce çıktı ikili test sonucum free beta hCG 17.90 sizde kaç çıktı ve bu normal mi? Cinsiyet tahmininde bulunabilir miyiz☺