Pinarrrakyol Hangi biberon markasını tercih ediyorsunuz cam mı yoksa mika mı olmalı Kafamda deli sorular alan kullanan varsa yazsın lütfen😌
Efemom2 Pinarrrakyol lansinoh aldım ben natural wawe aldım kullanıcıları memnundu meme reddi yaşanmıyomuş pek
Buveyda Nuk natura sense, biberonu a101 de indirimde yakaladım , suluğunu başka biyerden aldım . Günden güne fiyat artıyor o yüzden erken aldım
Ozge Pinarrrakyol ilk zamanlar için tommee tippee antikolik aldım eğer emmez mama vermek zorunda kalırsam aynı markanın cam biberonunu da alacağım.
Zekiye06 Kesinlikle philips avent meme reddi yapmadı sütümü sağıp onla veriyorum biyere gidince içiriyorum