Because 22+2 haftalık. Hamileyim .2 gündür bazen vajinamda zonklama gibi bişey oluyor.ilk gebeliğim olduğu İÇİN bilgisizlik var.kasıklarımda ağrı oluyor ayriyeten .acaba bebek mi baskı yapıyor .
Merve6494 Bebiş yerlesmeye çalışıyordur kuzum dönüp duruyordur heralde ama için rahat etsin bi acile görün
Merve6494 Because sade soda günde bir tane içebilirsin aslında muz da cok ıyı gelıyor dinlemene de özen göster benim o haftalarda kalcam agrırdı neredeyse adım atamazdım zamanla rahatladım
Meldaa55 Because benim de 2 hafta oldu bacak kramplarim ilk hamileligimden biliyorum bunlari da onda da oluyordu doktorum soylemisti simdi debolunca direk soyledim boyle seyler yasiyorum magnezyum yazarmisiniz diye hemen yazdi