Merhabalar. Dün ayrıntılı ultrasonum vardı. Perinatolog kalpte minik bir delik olduğunu takip edilmesi gerektiğini söyledi. Başka dr baksa göremezdi ben de zor gördüm dedi. İçim içimi yiyor dünden beri ona bişey olacak diye. Başına böyle bişey gelen var mı ya da duyan gören. Süreç nasıl ilerledi ne zaman kapandı ya da kapandı mı ameliyata gerek duyuldu mu merak ediyorum.