Nerden baslayım anlatmaya bilmiyorum pazar günü düğüne gitmiştik eşim tarafının gıda zehirlenmesi yaşadık kaynanamla 🥺 sabaha kadar safra istifar ettim sabah erkenden hastaneye gittim 2 tüp serum verdiler bebeğimin kalp atışlarına baktıklar. O gün bugündür geçmek bilmeyen sol kaçla ağrım var 🥺ne yapsam ne etsem geçmiyor çok sızlıyor 30+3 haftalık da hamileyim 😔 pazartesi günü doktor kontrolüm var ama cok korkuyorum karnım cok sertleşiyor kendimi çok huzursuz hissediyorum. Aynı zamanda dün gece de eşimin göğsün de kızarıklık fark ettim aynı emme izi gibi burana ne oldu dedim bilmiyorum dedi benimde ister istemez moralim bozuldu aklıma değişik şeyler gelmeye başladı sabaha kadar içim içimi yedi göğsünün üstündeki izi sorunca bana tepkiside değişti yumuşak davranmaya ilgilenmeye başladı hamilelikten mi bilmiyorum ağlamak üzereyim psikolojim cok bozuldu.🥺😔