GamzeeeB Odilnaz 😊😊😊 benimde 2 gün kaldı ama ne gelen var ne giden akışına bıraktım diyorum ama rüyalarıma kadar giriyor 😂
Odilnaz GamzeeeB bende artık akışına bıraktım ne zaman gelirse gelsin diyorum ama yok bugün rüyama girmişti hastnede acilmama bakiyorlardi acilma vardi ama doğum yoktu😅😅😅
GamzeeeB Odilnaz 40 haftayı bitirdik ama son günler geçmiyor gibi geliyor işte 😊 doktorun ne diyor canım
Odilnaz Hopee inşallah zamanında gelir bazıları çok geç geliyor benimki msle 0 gün kaldı normalde doğması gereken tarih 9 mayıs ama onuda geçti suan bekliyorum belki Nisan veya suyum gelir diye ama tık yok icerde keyfi yerinde tabi ekmek elden su gölden 😅
Odilnaz GamzeeeB vallah doktorum 41 haftaya kadar sürebilir dedi bebek doğum kanalında ve ara sıra sancim oluyor ama bakalım belli 41 haftada o zmnda gelmezse suni sancı ile doğum başlatılacak
Odilnaz ipekveatlas ay inşallah canm inşallah sağ saglim aldın ya kucağına sen ben ona çok rahatladım doğumun zor geçmiş çünkü okurken postunu korka korka okudum ama sonda sağ saglim kavuştuk diyince rahatladım.. benimde normal olucak dogumum zor mu yani kesik veya dikiş atarken hissediyormusun en çok onlardan korkuyorum
Hopee Odilnaz sağlıkla gelsin,ben biraz erken geleceğinden şüpheliyim 😍 Odilnaz sağlıkla gelsinler,ben erken geleceğinden şüpheliyim 😍 ilk gebeligimde erken doğum yaptım zehirlenmeden dolayı 🤰🏼
ipekveatlas Odilnaz ama canım benim bebeğim oksiput posteriordu cok uzun ve zor olma nedeni bu artı iriymiş haberimiz yoktu inemedi kanala doğru düzgün. ben epiduralli yaptım o kadar işlem gördüm doğum anımda acı hissim hic olmadı cıkıs anını bile zor hissettim ıkınmayı onlar bana dedi şimdi ıkın şimdi dur diye. dikişlerim atılırken sadece iğneyi geçirip ipi çektiğini hissettim ama acı sıfırdı
Odilnaz Deletedmom73711 bende daha çok var desem😅Rabbım sağlıkla almayı nasip etsin inşallah kucağına yakında sende düşersin tekli rakamlara rahat ol o zmn heyecandan için içini yer 🥰
Deletedmom73711 Odilnaz İnşAllah, zaman hayırlısıyla su gibi geçsin ben de senin gibi paylaşayım son diye😍 İnşAllah sen de en tez en hayırlı vakitte kolaylıkla kucağına alırsın evladını🙏🏻
Duygu_12 Odilnaz son 39 gün uygulamaya göre doğum pozisyonu almış kilosu güzel inşallah biran önce gelir