Hb55 benim de 20 hafta civarında çok olmuştu. Doktorumun önerisi ile dermatolojiye gittim. Sivilce ilacı kullanmayı onermedigini söyledi. Doğal gül suyunu pamuğa dökerek yüzünü temizle dedi. Bir de bebek sabunu ile sabah akşam yuzunu yıka demişti. Özellikle bebek sabunu bana fayda etmişti.