Bnmv-1 Son durumungz ne belirtiler ne ? Ben 5 haftaya kadar kasık ağrıdı çektim şuan hiç yok denilecek kadar az ağrım oluyor birde akşamları sırt ağrısı oluyor midem hiç bulanmadı çok şükür haftayada bebeği görmeye gidicez bakalım inşallah görürüz
Yarenn92 Bnmv-1 bende 5+3 dayım Pazartesi keseyi gördük 2 hafta sonra da kalp atışı için çağırdı doktor. Akşamları yattığımda kalçalarım çok ağrıyor ve çok üşüyorum gece çorapla yatıyorum 😀🙈 bulantım daha olmadı şimdilik böyle
Taricat Bnmv-1 6+2′yiz dün hem kese goruldu hem bebek hem de kalp atışlarını duyduk elhamdülillah 🤲🏻 ama bulantılarım dünden beri aşırı arttı ve çekilmez derecede bel ağrım var 😔 ilk gebeligimde de böyle olmuştu . Allah yardımcımız olsun yolun daha cokk başındayız 🥺
birpatiningolgesinde Bnmv-1 9+1 olduk bu gün 🧿 mide bulantım gectiğimiz haftalarda cok fazlaydı ilaç baslası doktor bide bir gün kahverengi leke geldi com cok az onada progestan vaginal basladı 19 mahısta kontrolüm var o güne kadar kullan dedi kesildi zaten leke falan olmadı bi daha sükür onun dısında biraz fazla ayakta kalıyım yoruluyum belim kopuyl vallahi 🥲
Yarenn92 nurbiyesinc hayır sadece X raydan geçme izin vermeseler gel kağıt vericem hamile olduğunu gösteren belge dedi okadar başka bir yasak yok bol mevsim meyvesi kuru yemiş su bunları söyledi sana ne dedi
Yarenn92 nurbiyesinc ilişki yasağı koymadı hatta kendi dedi ilişki olabilir diye ama biz 3 ay dolana kadar istemiyoruz
Yarenn92 nurbiyesinc çünkü önceden düşük yaşamıştım 4 yıl önce sonra olmayınca tüp bebek için başlıyacaktık rahim filmi çektirdim o ay hamile kaldım yani geçen ay şimdi daha temkinli davranıyoruz bir daha aynı şeyleri yaşamamak için
Aysetuna Bende haftaya kalp atışına gidicem inşallah sorunsuz geçer çok elhamlıyım bu ara sabah ve akşam hafif bulantı oluyor onun dışında bişeyim yok birde 2 defa baş dönmesi yaşadım
Aysetuna Ggg_06 ben 5+3 de kese gördüm 7+2 gibi de kalp için dinlemeye gidicez işte allah nasip ederse
Taricat Bnmv-1 yok canım korkma . Bulantı 6.haftadan itibaren başlıyor zaten , şimdilik bulantisiz günlerinin tadını çıkar birkaç güne başlar :')
Aysetuna Bnmv-1 korkma herkesde farklı oluyor hiç hissetmeyen bile oluyor içimizi ferah tutalım zaten bende elhamlıyım :)
Aysetuna Bnmv-1 bulantı var hafif ilk başlardaki gibi değil çok çok az ara ara oluyor baş dönmesi oluyor kandan şuan besleniyor die düşünüyorum