bugr
Hamile anneler 24 haftalık gebeyim 10 haftaliktan Berri belimde ağrı var ayaktayken agrim yok ama kanepeye uzandigimda akşamları uyumak için yattigimda sagima soluma dönerken tutuluyorum belimi çevirirken belim çok agriyo bi bilginiz var mi doktora da sormadim felç ki gibi hissediyorum ayağa kalkerken de çok ağrı oluyor ilerde doğum sancisiyla nasıl ayırt etcem bilmiyorum doğum geldiğinde fark edemezsem diye korkuyorum açıkçası bnm gibi olan var mi aranızda