Bayancorek Busakts Aslında devamlı hangi isimi kullanacaksınız o önemli. Zeynep tek başına çok güzel bir isim, illa ekleyecek olsam Nil i eklerdim ama Zeynep i kullanırdım , Mina biraz kaba gibi geldi Zeynep in yanında bana. 🌸