ipekarel Dün geceden beri gazim var çıkarana kadar artık belime kuyruk sokumumum a sancılar giriyor 30 haftaligim benim gibi olan varmı doktorunuz herhangi bi fitil bişey verdi mi nasıl hallettiniz bu durumu yazar mısınız
Eslem_1 ipekarel gaz olursa yürüyüş yapıyorum genelde sorun kalmıyor bol yürüyüş ve su içmeyi öneririm 🌸
Srpgrns ipekarel su içip lavaboda biraz uzun süre oturuyorm gazı sürekli çıkarmak lazım bulunduğun ortam sürekli müsait olsun gaz çıkarabilmen için kasma kendini.Açık havada Yürüyüşü aksatma
Srpgrns ipekarel evet gaz sıkışması çok kötü sancı yapıyor bu yüzden mümkün oldukça dikkat etmek lazım