Kaçıncı haftada göbeğiniz düştü. Benim 31 haftada düştü sanki bir gece de 33 haftanin içindeyiz doktor kontrolumuz 16 mayista. Gören doğum yaklaşmış diuir beni tedirgin ediyorlar oysa ki ilk hamileliligim ve çok güzel geçiyordu akışına bırakmıştım ama gören öyle diyince tuhaf olmaya başladım yani stres heyecan panik yoktu oluşmaya başladı:(