Deletedmom73711 evet serklaj olmuştun dimi canım. Benimde 10. Haftada kanamam oldu hala onun etkisindeyim. Wc gitmeye hala korkuyorum. Birinde enfeksiyon duyuyorum bende de var kesin diyip tahlil vermek istiyorum, serklajlıları duyuyorm , kesin bende de var diyorum doktor anlamamıştır. Yani olumsuz ne duysam bende de var diyorum psikolojim gitti. Detaylıya gidicem haftaya hele onu hiç sorma binbirtürlü şey geçiyor aklımdan Zaten olumsuz karamsar bir insanım gebelikte daha beter oldum. Rabbim hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin inşallah