Deletedmon099282 Kızlar bu sabah sanki altıma kaçırmışım gibi sıvı geldi küloduma renksız akıntı. Dün gittim daha kontrole bir sorun yok dedi doktor. Başına gelen var mı bu düşük belirtisi mi? Ben daha önce düşük yaptım o yüzden çok korkuyorum 😔😔
Deniz2961 Deletedmon099282 akıntı oluyor o cnm 35 hftam bitcek her sabah oluyor yataktan ayağa kalkinca
tazebiranne_hg04 Deletedmon099282 o akıntıyı hamilelik boyunca yaşadım su geldiğini falan sandığımda oldu doktora söylediğimde akıntın çok sadece dedi için rahat olsun
Deletedmon099282 Kızlar 7+3 üm daha. Şubatta düşük yaptım o yüzden şuan çok tedirginim am daha dün doktordaydık kalp atışını duyduk :(
Deletedmon099282 tazebiranne_hg04 Allah razı olsun inşallah öyledir, bir yerde de düşük belirtisi diye okumuştum her şey için sürekli doktora gitmekten bıktım :(
_ozlmm tazebiranne_hg04 ay valla bende post açmadan önce yazan var mı acaba diye baktım ve sizin mesajı görünce rahatladım 17 haftalığım benim de akıntım oluyor ama ara ara su gibi geliyor internette baktım amniyon sıvısı boşalıyor gibi bişeyler okudum baya tedirgin oldum dedim olabilir mi hani diye sizde normal deyince rahatladım ☺️
tazebiranne_hg04 Deletedmon099282 siz kendinizi bu kadar strese sokmayın düşük hemen olan birşey değil öyle akıntı ile olmaz yoğun kanama ve yoğun ağrı ile olur içiniz rahat olsun
Deletedmon099282 tazebiranne_hg04 teşekkür ederim inşallah olmaz ama benım ilk düşüğüm missed abortus tu ne bir kanama oldu ne başka bir şey
Sblglr Deletedmon099282 benımde bayramda oldu ama bı sıkıntı yok dedı bıde benım eşi asagıda hep yat dınlen dedıler bana