Nazorl Kızlar selam şimdi biz doğum yapınca bebeğin doğum yerinde doğurduğumuz hastanenin ilçesi mi yazıyor yoksa gittiğimiz nüfus müdürlüğünün ilçesi mi yazıyor?
1prenses2prensyenigebe Nazorl doğum yapılan hastane ilçesi yazar kızımı başka ilçede doğum yaptım oturduğum ilçede nüfus cüzdanı çıkarttım ama doğum yapılan ilöe yazıyodu
kuzeymomsss Nazorl hayır doğurduğun hastanedeki şehir yazar. Ben çerkezköyde oturuyorum ama çorluda doğum yaptım. Çerkezköy nüfusta kimlik çıkardık doğum yeri Çorlu yazıyor. Çünkü hastane doğum evrağı veriyor
1prenses2prensyenigebe Nazorl doğum raporuyla gidiyoruz zaten orda yazıyo nerde doğduğu onu baz alıyolar
Nazorl Melis2015 Ben sevmediğim bir yerde doğum yapacağım doktorum iyi olduğu için 🙈 İnşallah sağlıklı olsun da gerisi önemli değil ☺️
iremss Nazorl doğum raporunda hstanenin bulunduğu ilçe yazıyo hangi nüfustan başvurursan başvur hastanenin ilçesi yazıyo