Bende 21+4 haftalık hamileyim jiletle alıyodum ama artık Ağdaya başlamak istedim çok sertleşmiş canım acıdı ama merak etmeyin bebeklerimizi etkilemesi imkansız kaç kat derimiz var bebeğimiz derinin altında boşlukta değil su dolu bi kesede ve rahmimizin içinde 👍☺