Reyhan35 hadi ya biz de eşim ile anlaşma yaptık o kız olsaydı ada istiyordu bana seçenek bırakmamıştı istersen ikinci isim koyarsın ama ada ilk ismi olacak dedi bende dedim erkek olursa eğer sen hiç karışmıcaksın ben seçicem 😂😂 oda kabul etti o yüzden onun şuan istememe gibi bi lüksü yok Kayra ismini beğendiğimi söylediğimde pek memnun kalmadı ama yine de koyarız istersen tabi dedi😂