Düşük tehdidiyle bi gece yatışım oldu. O korkuyla bile beni rahatlattılar. Çıkarken hemşiresinden hasta bakıcısına tek tek teşekkür ettim. Çok temizdi. Saat başı tuvalet temizliğine oda çöpü almaya gelmişlerdi. Hemşireler tansiyon iğne ilaç vs her dakika kontrole başımdaydı. Önerenler sağolsun. Ben de öneriyle başladım. İnşallah Allah nasip ederse doğum için de düşünüyorum. Yemekler , refakatçiye ilgi vs de çok iyiydi.
Ben de bilgi vermiş olayım biraz