Yagmurak5 Leyla_gzl01 tabi ki .. mecbur alicaklar zaten doğururken çocuk aşı bekler mi doğum başlayınca 😁
Yasemincee Leyla_gzl01 ikinci aşımı olmamı doktorum istemedi mesela önermem şuan dedi haftaya doğum var 😊
Mizgin09 Leyla_gzl01 aşı yaptırma ben yaptırmadım doktorum bir sorun olmayacağını söyledi doğum olabilir yani
Bebek-C Aşısı olmayanlar doğurmasın mı? 😀 mecbur alıyorlar tabi ki. Benim Doktorum aşın var mı diye sormadı bile. Ama bi ara doğumdan önce covid testi yapıyorlardı hala devam mı bilmiyorum.
Bebek-C Seda5892 sevindim. Gerçi nasipse normal doğum düşünüyorum ama sezaryen filan olursam bir de testle uğraşmak istemiyordum. Bilgi için teşekkürler :)