Okyanus1 Merhaba kızlar yumurtlama ve çatlama ile başlayan belirtiler hala devam ediyor kasık ve bel ağrısı göğüs hassasiyeti ve sabahları mide bulantısı henüz çok erken ama neden böyle bilmiyorum psikolojik olabilir mi sizde böyle şeyler yaşadınız mı
Kizilkafaa Okyanus1 Adetin geçti mi peki? Bence biraz daha beklemeni öneririm. 5 aylık hamileyim🙏🏻 Allahım sana da nasip etsin hayırlısıyla ve sağlıkla inşallah
Okyanus1 Kizilkafaa hayır canım daha geçmedi bekliyorum sağlıkla kucağına alırsın inşallah tebrik ediyorum allah isteyen herkese nasip etsin 🥰
Okyanus1 TazeAnne06 bende öyle düşünüyorum ama bildiğin kasıklarımdaki ağrıyı hissediyorum batıyor sürekli görmezden gelemiyorum inşallah güzel haberler alırız🥰
TazeAnne06 Okyanus1 yok doğrudur ağrılarınız vardır yok demedim psikolojik etki olabilir demek istedim🥰
Lucy Okyanus1 7sinde yumurtlama gördüysen 17sinden sonra test yapmaya başla kuzum. Kaset testte ilk başta gölge gibi çıkmaya başlar. Yarım saat bile sonra çıkabilir. Yerinden oynatma. Gün gün de koyulaşır Allahın izniyle 🥰🤲
Okyanus1 Lucy tamam canım sabırsızlanıyorum zaten günlerde geçmek bilmiyor inşallah güzel haberi veririm😍