Aselmilam kız kardeşimde üç tane sezeryan doğum yaptı. Hastaneden döner dönmez yemeğinidd yaptı, misafirde ağırladı, çocuklarınada baktı. Ben normal doğum yaptım dıştan iki dikişim vardı. Hemen ayaklandım. Bir arkadaşım normal doğum yaptı. İçi dış dünya kadar dikişi vardı. 1 ay yattı. Kişiden kişiye değişen bir durum.