Gulnur-sumer63 Selam kızlar 6 haftalik hamileyim doktor ultrasonda rahim bozukluğu olduğunu Rahmimde T olduğunu söyledi ve düşüğe neden olur dedi benim gibi sorun yaşayan ve bebeğini sağlıkla kucağına alan oldu mu hic ?