tugbakilic kizlar 16 mayista sezeryan olacam hâlâ test veriliyormu ya. ozel hastanede olacak benim veriliyorsa da bide onun için ücret mi ödenecek
Ranammmm tugbakilic 23 martta doğum yaptım özel hastane de kovid testi yaptılar, ayrı mı ödeme yapmadık doğum ücretinin içerisine dahildi
Ebruuuusalman tugbakilic bende 17 mayista dogum yapcam testleri yaotilar covit yapmadilar hatta doktoruma sordum artik yapilmiyor dedi
1prenses2prensyenigebe tugbakilic 8 aralıkta doğum yaptım ama 2 tane aşımıda oldum bana hiç test yapmadılar
Natcan tugbakilic canım aç ya da tok karna fark ediliyor mu tahlil bnde 16 sında yaptıracam doktora sormayı unuttum aç ya da tok fark eder mi
tugbakilic Natcan ne bileyim covid tesi anlik alınıyor ya normalde bir gun öncesinde istenir hep bunlarda ameliyat gunu istermi diye korktum zira hic veredim yok bu testi
Natcan tugbakilic hımm bilemedim doktor bana bahsetmedi bende tahlilleri mi yapacam 16sında 18 inde de doğum covid testi yapılacak diye birşey demedi hastane de isterler mi bilemiyorum bi danış istersen doktoruna
durumom2022 Artık covid testi alınmıyor. Geçen hafta açıkladılar ya tüm tıbbi işlemler öncesi kaldırıldı
yagmurrorskaya Ebruuuusalman ay ağzın bal yesin canım benimde 1 haziran gibi var sezeryan doğjm cok korkuyorm covid test