Kızlar merhaba, dün erken gebelik testi ve kaset test yaptım. İkisinde de silik çizgi oluştu ve adetime 4 gün kala oldu bu. Bu sabahta ikisini tekrar ettim. Erken gebelik testi düne göre daha hızlı bir şekilde silik çizgiyi verdi ama kaset test dünki kadar silikliği net değil. İçime bir kurt düştü😢 daha erken aslında adetime 3 gün var. Kan testine de gitmek istemiyorum şuan çünkü erken, bir de onun stresine girmiyim ama cuma günü kadın doğum randevum var zaten. Hamilelik düşündüğüm için 10 gün önce randevu almıştım. Tevafuk şimdi çizgi var testte, doktor kan tahlilini yapar diye bekliyorum.
Yani kısacası kaset test işi beni strese soktu😪