Merhaba, 28 yaşındayım ve yumurta sayım yaşıma göre az. Şu an 4 tane var. Amh 0,76 çıktı. Prolaktin seviyemde olması gerekenden yüksek çıktı. Doktorlar direkt tüp bebeğe başlanılmalı dediler. Ne yapmalıyım bilmiyorum beklemeli miyim yoksa hemen tüp bebeğe başlamalı mıyım?