Hatihati kırmadan, incitmeden, korkutmadan yapıcı bi şekilde uyarması lazımdı çok ayıp etmiş..evet çok kilo almak da bebek için hiç iyi değil, zayıf hamile kalanlar için söylemiyorum bunu tabi, çok zayıf hamile kalanlar 20 kiloya kadar alabiliyor, vücutları doğal olarak emzirme süreci için yağ depoluyor onlarda..ama sizin zaten kilonuz fazla, 21.haftadan sonra da iştah genelde çok artıyor bu haftadan sonra gebelik şekeri çıkabiliyor bu da bebeğe zarar veriyor..komşunuz çok yanlış bi üslupla bundan bahsetmeye çalışmış sanırım.. nacizane tavsiyem gebelikte kalori kısıtlayıcı diyet yapılmaz ama kilonuz varsa belli başlı şeylere dikkat ederek daha sağlıklı geçirebilirsiniz bu süreci, mutlaka protein ağırlıklı beslenin, abur cubur türü şeyleri, sağlıksız hamur işlerini, beyaz ekmek, beyaz şeker mümkün olduğunca tüketmeyin 🥰