Julide_01 37 hafta gebeyim ama rahmin çok ağrıyor geceleri uyurken sağa sola döneniyorum sanki taş bağlamışlar normal mi
Gorkemm Julide_01 vallahi bende de var bende sabah bi sorim diyordum 😂 dönerken eziyet resmen rahmim o kadar çok ağrıyor ki öyle dönmeye çalışıyorum yok böyle dönmeye çalışıyorum yok zaten uzun süre bi tarafta yatamıyorum kalçamdan itibaren bacağım çok ağrıyor mecbur dönüp duruyorum n’olacak böyle bilmiyorum
Mlk_ygtali Julide_01 bugün tam 37 haftalık olduk vee 36 haftaliga girdiğimizden beri aynı sorun bendede var dönmek ve yataktan kalkmak işkence gibi geliyor 🤦♀️
Julide_01 Gorkemm aynı ben aynı 😅 bide durmadan kemik sesi geliyor rahmimden mi başka yerimden mi bilmiyorum 😅
Gorkemm Julide_01 geçen gece zaten bi çıt sesi geldi aklım çıktı çocuğun bir yeri mi kırıldı dedim bian 😂 ama doktora sordum kemiklerinden ses gelebilir gece sessiz olduğu için daha net duymuşsundur korkma dedi
Gorkemm Julide_01 sonra zaten dedim ki ya çocuk suyun içinde nasıl sıkışıpta kırılacak neyin kafasını yaşadım ben öyle dedim 😂 bu çocuklar bizi ne hallere sokuyor daha doğmadan ya bi sağ salim doğsalardı rahatlicaz
Yasemincee 20 haftadan beri çeken bennnnn. Magnezyum ilkte azıcık iyiydi sonra birşeye yaramadı. Doktor balık yağı verdi onu düzenli kullandığım da çok hafif oluyor çok iyi geliyor hatta doğumdan sonra da bunu kullanmaya devam et sütün için çok iyi dedi
C-a_nana Kızlar aynı şikayetler bende de var şuan baya olmuş siz yazalı Vajinal mi doğum yaptınız sezeryan doğum mu acaba ?