Artık gerçekten yoruldum asla uyuyamıyorum gebelik öncesi yüz üstü uyuyan biri olarak sağa sola asla uyuyamıyorum.Ustune bide 20 lik dişim ağrıyor.Burnum tıkalı sızlıyor acıyor nefes alamıyorum başıma vuruyor ağrısı.20 haftalık gebelerin karnı bile yok doğru düzgün benim çektiklerime bakın.Tam rahat bı pozisyon buluyorum.Tuvalete kalkıyorum bu sefer.Rahatlar mıyım ilerde şikayetlerim artar mı aksine.Biraz morale ihtiyacım var galiba.Hamile yastığı söyledim faydasını gorur muyum bilemiyorum.4-5 günün uykusuzuyum şuan.Bebek gibi uyuyorum diyen annelere imreniyorum valla.