Kızlar sonsuzluğa girdiğimi sanarken şuan bebişim yanımda hastane odasından yazıyorum. Dün sabah 7 de kontrol için geldim. 12 de yatışım verildi. Gece 3.12 kızım kolları saydı. Çok zorlu bir süreçti benim için. Çayı muayenesinden sonra ağrılarım başladı suni aldım çok şükür kurtuldum. Merak eden arkadaşlar vardı burdan onlara duyurulur darısı sizee🤣