Ayseee01 33 haftanin icindeyiz sürekli sola yatamıyorum 1 saat kadar sagada yaoiyorum herkes birsey dermiş ya
Gozde1909 Ayseee01 sag ve sola yatmanınız hıc bır sıkıntısı yok sadce uzun sure sırt ustu yatmayın dıyor doktorlar ınanın sag ve solun hıc onemı yok dusunmeyın bile rahat edın yeter
annesinin_beybisi Ayseee01 eskiden sola yatma diye bir sey mi vardı bence istediğiniz gibi yatın birşey olacağını zannetmiyorum .
Elizzannesi Ayseee01 30 haftaya kadar sola yatıyordum simdi 32+6 solda rahat edemiyorum daha çok sağa yatabiliyirum
tarcinnnn Araştırdığım kadarıyla sadece sırt üstü çok uzun süre yatmamak gerekiyor. Kısa süreli dinlenmek için sadece yatın diyorlar. Onun dışında sağ sol yüzüstü yatmada bir sakınca olmuyormuş.
Yunni Bende 29 haftalığım sırt üstü yatmak sakıncalı diyolar hemde sağ da yatıyom bnde solda yatamıyorum
Yagmurrr_ Sol tarafıma yatiyorum bende bi süre sonra uyanınca sırt üstü yatar buluyorum kendimi ne yapsam bilemedim ya
Zeyna27 Yagmurrr_ ben bu konuda eşimden yardım alıyorum o beni çok kontrol ediyor asla sırt üstü yatırmıyor sola yatıyorum sağa da dönüyorum çünkü sürekli aynı tarafta uyunmuyor
Yagmurrr_ Sırt üstü yatinca aort damarlarindan bebege giden kan hacmi azaliyormus baskı yaptığı için doktorum kendisi anlattı bana ve doğru da kasilmam oluyor uzun süre sırt üstü yatinca iyi degil buda