OglsunnAnnesi 35+4 gunum sag taragimda agrim var sirtimda cok agriyo midemde bulaniyo bebegimin hareketi azaldi agrim var ama keskin bi sancida geliyo sag tarimda bilen varsa bana yardimci olurmusunuz
OglsunnAnnesi Minikanne06 yok yani simdiye kadar doktor erkn dogum olabilir demedi kanama nisan falan yok sadece sol yanimdan geln bi agrm var ama srtimda cok agriyo
Slnmlh OglsunnAnnesi gaz ağrısı o. Bende kaç gğnlerdir çekiyorum. Gecen gece acile bile gittin doğuruyormuyum diye
Minikanne06 OglsunnAnnesi doktora sormadan içme bence canım bilmiyorum da bana doğum belirtisi gibi geldi
OglsunnAnnesi Minikanne06 doktor bana agrin olursa kulln demisti bilmiym alicam olmmasa giderim bn farkli bi ildeyim doktorum yok