Merhabalar. 38+2deyim uyku düzenim iyice allak bullak oldu birkac hafta önceye kadar yine telefonla ilgilenirken uyuyabiliyordum simdi o da yok. sizin de oyle mi kızlar rahat uyumak icin öneriniz var mı? Bozulacağını biliyordum ama doğuma enerjim kalmayacak diye korkuyorum. Kızım beni uykusuzluga mı alıstırıyor? 🫠