Melisakplnn Kızlar dişlerimde problem yok günüm zehir oluyor diş ağrısından parol içip yatıyorum 😢 çok kötüyüm başka ne yapabılırım sizce. Kaynanamdangebelikden dolayı diyor oyüzden doktorada gitmek istemiyorum korkuyorum
Yunni Melisakplnn 29 haftalık şuan 6 buçuk aylık aynı dert bende de var bugün sabaha kadar yatamadım doktora gitcem ya parol hiç Bi işe yaramadı içiyorum
Aysenes2702 Melisakplnn aynen gebelikten dolayı bebek kalsiyumu dişten çekiyor 3 dişimi nkaybettim. Sağlam dişim çürüdü su gibi oldu kırıldı öyle olunca çektirdim. Bı doktora git dişçiye sonra kadın doğum doktorun onayı ile ne yapılacaksa yapılsın ay olarak uygunsun hicbirsey olmuyor korkma. İltihap felan varsa antibiyotik veriyorlar eş geçme bu durumu.
Tugba_23 Doğal peynir yiyin özellikle gece yatmadan önce , ağrınız başlayıncada yarım çay bard üzüm sirkesine 1 çay kaşığı tuz atıp eritip gargara yapın ben bu şekilde 9 ayı devirdim