Bayramdan önce doktora geldiğimde sıvımın az olduğunu, karın çevresi 1 hafta geriden geldiği söylendi bayramdan sonra tekrar gel dedi dün gittiğimde 2 hafta olmuş hemen seni perinatolojiye göndericez orada detaylı bakılsın denildi.
Gittiğimde doktor bu sefer bu bebeğin gelişimi komple 2buçuk hafta geriden geldiği söylendi apar topa yatış verdiler.
Sürekli nstye bağlıyorlar, kan alıyorlar, idrar veriyorum. Az önce ciğer geliştirici iğne yaptılar.
Var mı içinizde böyle bir sorun yaşayan? Birgünde herşey tepetaklak oldu. 😥