Merhaba, 32 +1 haftalığım şuan ve normal doğum istiyorum bunun içinde her gün yürüyüşler yapıyorum, uzun zamandırda bebeğimin kafası aşağıda sanırım benim kızım en rahat o pozisyonda 21 haftalıkkende aynı pozisyondaydı.. Normal doģumda alt tarafı kestikleri söyleniyor açıklık ne kadar olursa olsun kesiliyor mu ? Keserken ve dikerken hissediyor musunuz ? Ne zaman dikişler iyileşiyor ? Normal doğum çok istiyorum fakat tek korktuğum şu kesip, dikme olayı. Beni bu konuda tecrübeleriniz ile tam aydınlatırsanız çok sevinirim 🙏🏻🥰