yagmrmr kendimi hatırladım gee sabaha kadar uyumamistim evi dolanip durmuştum sonra zaten bi daha uyuyamadim güzel bi alıştırmaydi 😂🤪😁 saka bi yana allah hayirla saglikla gelmesini nasip etsin hic korkmayın yaniniza nescafe erik hoşafi tarzı şeyler alin ise yariyo sezeryan dan sonra